dimarts, 4 de febrer del 2014

Love Song



John Newman - Love Me Again (2013)
The kind of love to this song is a boy loves a girl.

Lyrics:
Know I've done wrong, left your heart torn
Is that what devils do?
Took you so long, where only fools gone
I shook the angel in you!
Now I'm rising from the crowd
Rising up to you!
Feel with all the strength I found
Is nothing I can't do!

Chorus:
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
It's unforgivable,
I stole and burnt your soul
Is that what demons do, hey?
They rule the world worst that me
Destroy everything,
They blame on angels like you, hey!
Now I'm rising from the crowd
Rising up to you!
Feel with all the strength I found
Is nothing I can't do!

Chorus:
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
Uh, uh, uh, uh!
Oh, oh!
Told you once again,
Do this again, do this again, oh!
I told you once again,
Do this again, do this again, oh, oh!

Chorus:
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?

Traducció:
Sé que he fet malament , va deixar el seu cor estripat
És això el que dimonis fa ?
Et va prendre tant de temps , on només els ximples han anat
Vaig negar amb l'àngel en vosaltres !
Ara estic passant de la multitud
L'augment depèn de vostè !
Siéntase amb tota la força que vaig trobar
No és altra cosa que no puc fer !

Tornada:
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?
És imperdonable ,
He robat i cremat la teva ànima
Això és el que fan els dimonis , eh ?
Ells governen el món pitjor que em
Destruir tot ,
Li tiren la culpa als àngels com tu , ei!
Ara estic passant de la multitud
L'augment depèn de vostè !
Siéntase amb tota la força que vaig trobar
No és altra cosa que no puc fer !

Tornada:
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?
Uh , uh , uh , uh !
Oh , oh !
T'ho vaig dir una vegada més ,
Feu això una vegada més , fer-ho de nou , oh !
T'ho vaig dir una vegada més ,
Feu això una vegada més , fer-ho de nou, oh , oh !

Tornada:
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?
Jo necessito saber ara , sé ara
Em pot estimar de nou ?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada